Hallo, mijn naam is Isabelle van Schaik.
In juli 2025 ben ik afgestudeerd als fysiotherapeute aan de Hogeschool van Amsterdam. Sinds oktober ben ik werkzaam voor Somatic Fysio & Sport, dit doe ik met veel plezier. Ik vind het leuk dat je als fysiotherapeut altijd kan blijven leren en jezelf ontwikkelen door onder andere het samen sparren met collega’s en het volgen van extra onderwijs of cursussen.
Tijdens mijn opleiding heb ik de minor Neurorevalidatie gevolgd en stage gelopen in een revalidatiecentrum. Deze kant van het vak trekt mij nog steeds, maar u kunt natuurlijk ook voor andere klachten bij mij terecht.
Zelf doe ik aan wielrennen en wandel ik graag.
Tot ziens in de praktijk,
Isabelle
P.s. Op maandag en woensdag ben ik werkzaam op de locatie in Doorn.
